2014. március 10., hétfő

Mini hot dog muffin

Igen, party kaja, és hülyebiztos. Az volt a terv, hogy a gyerekek megőrülnek érte, mert milyen jópofa már, ahogy a mini muffinból áll kifelé a virsli, de nem, hanem a felnőttek imádták, mert a felnőttek bulin is szeretik a rendesnek tűnő kaját. Mustárral. Mondjuk a Pé szerint úgy néz ki, mint egy giga mellbimbó nekem meg pont egy péniszre hasonlított a virsli benne, mindegy. 
Nos, hát ezzel a felvezetővel biztos mindenkinek kedve támad ilyet sütni, és nagyon helyesen, mert ez a kaja tényleg főnyeremény, hála érte Erikának, aki felhívta rá a figyelmemet, illetve Kifli és levendulának, akinél a receptet találta. 

Úgy kell csinálni, mint általában a muffint, két perc alatt összekeverjük a hozzávalókat és belekanalazzuk a masszát a muffin formába. És a végén mindegyikbe beleszúrunk egy félbe vágott koktélvirslit. Sütő, 170 fokon légkeveréssel olyan 15 perc, de én az ilyesmit sose mérem, látszik az, ha készen van. 

Hozzávalók, amiket össze kell keverni:
25 dkg liszt (nekem került bele egy kis bio rozsliszt is, mert az a zacskó volt kinyitva, de ez tökmindegy).
1 cs sütőpor
1 mokkáskanál só
némi feketebors
2 tojás
1 dl olaj
2 dl tejföl (tudom, tudom, tejszínt ír az eredeti recept, de én nem tejszínezek, ha nem muszáj)
és ennyi.
Beszúrásnak meg koktélvirsli, szintén az Aldiból, de ezt nem keverjük a tésztába, hanem megtöltött forma közepébe bökjük, méghozzá felet. 

Na most a tejföl miatt kissé sűrűbb lett az állaga a kívánatosnál, ami azt jelenti, hogy beleragadt a habverőbe, úgyhogy kicsit betartottam a tálat a csap alá, hogy fellazítsam. Mármint a tésztát, nem a tálat, és akkor keverhető lett. Nokedlitészta minőséget kell kapni.

Nekem ugyebár szilikonos mini muffin formám van, (direkt ehhez a projekthez vettem), amiből kenés nélkül is kicsusszan a süti, hát nem egy rossz választás. Ezeket tepsibe kell állítani egymásról tisztes távolságra, nehogy a muffin top összeérjen végül, bekanalazzuk a masszát, majd belebökjük a félbe vágott koktélvirslit mindegyikbe.

Állítólag ez a tészta 24 mini muffinhoz elég, ezért vissza is ettük reggelire a koktélvirsli mennyiséget erre a szintre, amit jól megszívtam, mert lett belőle vagy 36, úgyhogy a süti vége ott árválkodott virsli nélkül, de nem baj, mert lehet bele biztos trappista sajt csíkot is tűzni, csak nekem az meg kockára volt fagyva. De szerintem működőképes a koncepció mondjuk vegáknak, meg tojás nélkül is esetleg. Majd kipróbálom és szólok. Kicsi a kockázat, az anyagköltség virsli (sajt) nélkül szerintem 2 forint 50 fillérre jön ki, legfeljebb megeszi a szomszéd kutyája a Bekecs.
Na most a fotóval úgy állunk, hogy elfelejtettem direktbe fotózni, de találtam egy képet, amin ott van az asztalon a Nagymama karja meg a Borcsi szép új kékfestő ruhája között, és kivágtam. Előtte meg a parmezános pogácsa. Jobbra a Wasa kenyeret nem én sütöttem, azt a boltban vettem a guacamole alá (balra), amit viszont én csináltam (avokádó, citromlé, só, fokhagyma, meg valaki tesz bele koriandert is, de én nem, mert az  szerintem hónaljszagú). Szerencsére más nem látszik a képen, mert receptezhetnék itt estig. 


2 megjegyzés:

  1. Hát basszus, én oda vagyk meg vissza a csalódástól, hogy nincs közeli kép a mellbimbó/pénisz muffinról, ez nem ér! :D
    és amúgy meg tök jó lehet, és éhes is vagyok, de ma már nem eszek, csak egy pohár bort, mert arra nem sajnálom a kalóriákat, hjajj. És nagyon szeretem a kajablogod asszem! :) mármint a kajablogod is! természetesen :)
    (Zenóbia)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy nekem innen miért nem küld mailt a rendszer, amikor komment jön, érthetetlen.
      Hurrá, hurrá! :D

      Törlés