2011. április 8., péntek

Spárgafőzelék

Találtam a mélyhűtőben egy zacskó spárgát, gondoltam, mindjárt jön a szezon, nem őrzöm tovább, hanem csinálok belőle főzeléket ebédre a gyereknek, de azért előrelátó voltam, mert mi van akkor, ha a gyerek nem eszi meg, akkor nekem kell, úgyhogy ez egy szabályos 90 napos diétás keményítőnapi főzelék lett, tegyen bele tejfölt, akinek hiányzik, és nem nagy a segge.
A spárgát föltettem főni annyi vízzel, hogy ellepje. Só, kakukkfű, borsikafű ment rá, szerintem ezek a spárga fűszerei. Oszt' a végén berántottam.

Na jó, csöpögtettem rá citromot is (pedig milyen vicces lett volna, ha a berántásnál vége lett volna a postnak), és belenyomtam a botmixert, mert a spárga amúgy szétesett atomjaira, csak ezek olyan hosszú, nyúlós atomok voltak, ki kellett őket simítani. Ijesztő, spenót kinézetű, zöld főzelék lett (zöldspárga volt), viszont finom, különben nem blogoltam volna le az örökkévalóságnak.
Tényleg, mikor kezdődik a spárgaszezon?

1 megjegyzés:

  1. SteelSeries - Titanium Pipe | Tech - Tioga Springs
    SteelSeries - Titanium Pipe | Tech. trex titanium headphones Tioga Springs. 0.1 miles / titanium jewelry for piercings 1.0 gold titanium km titanium wedding band (0.2 km) and 0.2 miles / 1.0 km (0.2 km) from Tioga Springs. titanium (iv) oxide

    VálaszTörlés